miercuri, 30 iulie 2008

Averea mea fără formular

Ca să nu existe dubii .Am datorii la bancă de vreo 500 de milioane lei vechi .Câştig pe lună 6000 ron din salariul de director al SC TROCADERO SA Bucuresti ,Veronica (sotia) are o bursă lunară de 1000 lei si mai castig din indemnizatia de consilier judetean vreo 800 lei (inca nu am luat-o) nu am afaceri nici eu nici sotia .
Mă rog există bârfe că m-aş fi îmbogăţit din vânzarea investiţiilor la Club 3D unde a fost acţionar soţia mea. Fraţilor vă spun cu mâna pe inimă că am primit cât am investit nimic mai mult .De fapt din bani luaţi îmi plătesc împrumuturile de la bancă pe care le-am făcut pentru deschiderea afacerii (împrumuturi de nevoi personale).Nu deţin nimic în proprietate (împreună cu soţia ) : terenuri , vreo maşina sau locuinţă .
Nu mă plâng că aş mânia pe Cel de Sus am vrut doar să o spun pe bune .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu