luni, 27 iulie 2009

Invenţii în Express pe spinarea mea

In saptamânalul unanim acceptat ca fiind pdl-ist, Express de Calarasi, Decebal Mihalache imi scoate niste vorbe pe care le-aş fi spus in conferinta de presă a partidului de săptămâna trecută. Astfel eu aş fi declarat că că la şedinţa Biroului Municipal al PNL (la care eu nici nu am participat - eram la Predeal la Delegaţia Permanentă a TNL) toată lumea a ridicat mâna la propunerea preşedintelui Filipescu privind numirea interimară a deputatului Nicolaesu la conducerea organizaţiei municipale a PNL (lucru adevărat de altfel dar pe care nu l-am declarat eu).
După această informaţie urmează partea revoltătoare a acestui articol numit "Teoretic ,Nicolaescu este preşedinte la PNL ,practic ,e tot Dragu" . Astfel , Decebal Mihalache , menţionează că tot eu am declarat existenţa unei presiuni prealabile a preşedintelui Filipescu asupra consilierilor locali prezenţi la şedinţă ..lăsând să se înţeleagă că acest demers ar fi determinat rezultatul votului din biroul municipal .Nu pot decât să rămân înmărmurit la această invenţie care nici măcar extrasă din context nu este ...născocire pură ce să mai vorbim. Eu sunt uimit fiindcă mi se întâmplă chiar mie (şi nu mai mi s-a întâmplat de mult) nu pentru că nu ar fi ceva ce se întâmplă în mod frecvent.
Erau totuşi acolo şi ceilalţi colegi din presă ai dânsului ,ce doresc la rândul lor să ofere cititorilor lucruri interesante dar care muncesc să le caute nu să le inventeze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu