luni, 12 octombrie 2009

Extrapolitic-Vali Barbulescu este un dj bun dar cu mentalitate mai degraba de lautar decat de artist

Sambata am fost in clubul No limit din Cuza Voda pentru prima oara, provocat de afisele cu Vali Barbulescu ce impanzeau orasul si care anuntau un show caracteristic, celui socotit de unii drept cel mai mare DJ al Romaniei.
Il mai vazusem de doua ori live o data cand eram implicat la 3d Club si o data in warm'up la concertul lui Fedde le Grande de la Bucuresti .Pe langa asta il ascult la Vibe'up-ul de pe Vibe FM ,ii descarc muzica de pe net si ce sa mai....imi place ce mixeaza si abia asteptam sa il ascult in clubul din Cuza Voda.
Ajuns in clubul pe care nu am sa insist sa il descriu, l-am vazut pe Vali Barbulescu pregatindu-se de a incepe showul pe care il asteptam .Rezidentul clubului din Cuza Voda punea muzica supercomerciala cum era de asteptat dar speram ca sunetele pe care le intalnesti pe posturile de radio comerciale in fiecare zi, fredonate si de consumatorii de manele sa inceteze dupa aparitia faimosului dj.
Incepe astfel preconizatul spectacol cu doua piese deloc mixate, russian girl si inca una comerciala..ma surprins dar am crezut că ceea ce dorea era sa faca trecerea de la sunetele rezidentului la vibe-urile unui adevarat dj.. dar de unde ...continua si mai rau dupa cateva incercari de mixuri ...se dedica publicului si incepe cu melodii gen california love de la 2pac, dr.dre (parca eram la un majorat din liceu) si una orientala rau pe fundalul carora se auzeau sporadic cate un beat caracteristic clubbingului.In tot acest timp rezidentul anunta,ca un maestru de ceremonii, peste muzica ,in microfon , ca mixeaza vali barbulescu si ca toata lumea e minunata.
Am plecat dupa 35 minute de concert (sau ce o fi fost chestia aia ) pe ritmurile melodiei Raisa si asta deloc mixata. In club ce e drept, in afara de o masa de deziluzionati asemeni mie, lumea se distra. In parcare vreo 3-4 nemultumiti
Este simplu de expicat ceea ce s-a intamplat..Barbulescu a venit, s-a uitat la oameni si a pus muzica pe care o considera a avea succes la publicul prezent, pentru a isi putea lua banii si eventual sa fie recomandat pentru flexibilitatea sa si altor cluburi similare(eu unul cred ca nu avea nevoie de asta..). A folosit melodii si tehnici asemanatoare rezidentului nefiind cu nimic peste acesta insa publicul s-a simtit bine in majoritatea lui.Daca doream sa ascult muzica aceea puteam sa vin in oricare alta seara in clubul respectiv.Eu m-am dus acolo sa il ascult mixind pe Vali Barbulescu un dj cu pretentii si pentru care aveam tot respectul .
Din pacate am asistat la o demonstratie de Prostitutie Muzicala de prost gust ,fapt ce ma face sa cred ca Vali Barbulescu este un dj bun dar cu mentalitate mai degraba de lautar decat de artist . Inteleg ca trebuie sa existe un compromis in toate dar si acesta are o limita .Pe intelesul meu de politruc e ca si cum un politician spune ceva in campania electorala si cand ajunge la putere nu isi respecta promisiunile si este total pe placul celor ce nu l-au votat .Vali Barbulescu a ajuns un dj cunoscut datorita celor ce aprecieaza muzica de calitate si nu redarea melodiilor comerciale de la tv.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu