joi, 7 ianuarie 2010

Scandalul Prigoana Junior - inceputul cosmetizarii PDL

Nu cred in sinceritatea demersului grupului intelectualilor din PDL impotriva candidaturii lui Prigoana Junior .Spun acest lucru fiindca vorbim despre aceiasi intelectuali care aplaudau cand candida Elena Basescu si era mazilita Pipidi, cand Basescu dansa langa sotia-i in straie de tiganca in compania cunoscutului interlop Bercea Mondialu',sau cand un intelectual dizident al epocii ceausiste-Dinescu era amenintat in adunare publica de catre un fost turnator,ospatar devenit primar-Solomon cu expulzarea din Oltenia si am putea continua deloc triumfal aceasta lista.
*Problema pe care mi-o pun este>> de ce a aparut acest scandal ? Fara doar si poate el are acceptul presedintelui Basescu fiindca altfel nu cred ca gruparea obediento-intelectula din PDL ar fi facut o astfel de miscare .Ma gandesc ca Basescu neavand pe cine sa mai scuture din afara PDL ,la putere nefiind decat ai lui ,alimentat de nemultumirile populatiei , va patrona prin intermediul intelectualilor portocalii o asa zisa curatenie in partidul prezidential fiindca, a realizat si el ..acesta va trebui ,peste ceva timp ,cosmetizat macar asa de ochii lumii.
Parerea mea stimabililor despre acest scandal este aceea ca asistam la un prim episod dintr-o campanie de pseudo-reformare a PDL.

4 comentarii:

  1. Ziceai că "Sindromul Prigoană Jr." ar fi începutul cosmetizării PD-L! Uite că nu este de loc, din păcate! "Sindromul Prigoană Jr.", care rezidă în "Sindromul EBA" este de fapt "Sindromul beizadelelor". Uite ce-a făcut senatorul ex-PNL Vasile Nedelcu! Uite cum l-a promovat pe ginere-său Nicolae Miu în funcţia de subprefect, trâdând pentru asta o întreagă organizaţie judeţeană d epartid care l-a scos senator pe acest maimuţoi ipocrit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vasile Nedelcu ,desi nu a fost un activist înfocat al PNL Călăraşi, era un tip care garanta prin trecutul lui .Faptul că rămăsese printre ultimii mohicani in PNŢ-CD după 2000 luptandu-se cu PSD-ul atotputernic pentru aşi păstra funcţia de director al DSV, dând dovada de caracter, ne-a facut să credem (pe noi liberalii) că nu va pleca.Acum lucrurile sunt clare ,ne-am inşelat. Cât despre faptul că ginerele lui este subprefect, denotă mai multe lucruri . Unul dintre acestea ar fi faptul ca şi-a negociat temeinic plecarea din PNL, altul că nu are echipă (a recurs la un om in care are incredere prin legătura de rudenie dar cu care nu a făcut niciodată echipă în vreo campanie sau echipă politică) si nu in ultimul rând capacitatea de compromis a pdl-ului --pot negocia oricât, oricând si cu oricine,nu au scrupule. Mă întreb când a început această negociere ... findcă totusi acea funcţie de suprefect a stat atâta timp liberă şi nu cred că nu aveau oamenii cu care să o ocupe???

    RăspundețiȘtergere
  3. "Sindromul beizadelelor", esti comic - nu cumva tu esti in aceeasi situatie ? =))

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru marinica badea..Nu..nu sunt in aceiasi situatie si am aduc cateva argumente intr-un mod sumar si neelaborat>
    -nu am intrat in politica adus de mana de vreun membru al famliei,faptul ca drumurile noastre ulteriror s-au intalnit este altceva
    -realizarile mele politice(TNL-ul din Calarasi nu exista inainte de venirea mea) sau administrative(Directia Judeteana de Tineret-de care nu auzise nimeni inainte de mandatul meu),precum si alte functii sau locurile ocupate pe listele de la alegerile locale le consider meritate prin munca si implicarea mea de-a lungul timpului
    - depre partea de instruire ,am reusit prin forte proprii si nu prin banii parintilor o buna parte din timpul facultatii am obtinut bursa de studiu pentru rezultatele obtinute....in timp ce unii platesc ca sa invete eu am fost platit :).
    - atitudinile si reactiile mele nu sunt rezultatul unor "indrumari" pretioase ci doar o consecinta a principiilor personale aplicate in mediul in care traiesc.
    Nefiind deci, in aceiasi situatie ..permiteti-mi sa nu fiu considerat nici comic.

    RăspundețiȘtergere