joi, 21 ianuarie 2010

Sindromul "L-aţi votat ,aşa vă trebuie! "

Observ tot mai mult ,mă încearcă si pe mine, o permanentă care sună în genul "nu te plânge! l-ai votat pe Base asta-i vrut, asta ai".
Ieri un amic de al meu ii spunea treaba asta unuia la telefon, pe Badea il aud pe Antena intr-una spunand aceast lucru si recunosc si eu i-am spus o replică asemanatoare unei profesoare disperate zilele trecute regretand totodata situatia ei.
Este clar, un sindrom care se va manifesta tot mai adanc cu cât va trece timpul iar România o sa o ducă din rău în mai rău. Cei ce l-au votat pe Băsescu, gaşca şi principiile acesteia ..adrisanţii (vorba lu'Nea Iancu) acestui reproş, nu vor recunoaste niciodată că au gresit ci din contră vor invoca faptul că era inevitabilă aceasta perioadă si tot aşa am fi trăit dacă ieşea Geoană(+Crin+Iohanis). Conform logicii lor nu prea conta şi nici nu contează cine o sa conducă aşa că au câştigat războiul împotriva mogulilor si parlamentarilor (dar aia nu au pierdut nimic) votându-l pe Băsescu iar după ce l-au scos preşedinte .... "Cel de sus cu mila !". Mai mult făcându-le acest reproş le sfidezi inteligenţa şi rişti să fi calificat în fel şi chip.
Cele două gindiri contradictorii riscă să adâncească o falie şi nu să o elimine ..singururl lucru concret fiind acela că o să o ducem şi mai prost şi ne vom îndatora şi mai mult(adică ne vom asigura că în viitor o vom duce tot prost).
Sunt si eu bolnav de acest sindrom recunosc dar nu noi ce suferim de el trebuie să ne insănatoşim ci cei din cauza cărora l-am dobândit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu